راهنمای دانلود

راهنمای دانلود 

این راهنما برای راحت تر کردن کار با سایت است

دانلود از سایت به چه صورت است؟

بعد از کلیک بر روی لینک مستقیم در صفحه جدید 5 ثانیه صبر کرده و سپس بر روی دکمه “مشاهده لینک دانلود” کلیک کنید تا دانلود شما شروع شود. برای دانلود راحت تر حتما از نرم افزار دانلود منیجر IDM یا ADM استفاده کنید. برای سیستم عامل IOS حتما از برنامه Files App استفاده کنید.

ترافیک دانلود چطور محاسبه می‌شود؟

فایل های دانلود بر روی سرورهای ایران آپلود شده است لذا ترافیک دانلودی شما طبق تعرفه شرکت سرویس دهنده اینترنت شما محاسبه میشود.

زیرنویس را چطور بر روی فیلم اجرا کنم؟

بعد از دانلود زیرنویس این فایل را باز نکنید چرا که برای اجرای زیرنویس روی فیلم شما باید فیلم و زیرنویس را در یک پوشه و در کنار هم قرار داده و نام هر دو فایل را یکسان کنید. اگر با انجام این کار هنوز زیرنویس اجرا نشد باید از یک برنامه پخش کننده فیلم مناسب مثل PotPlayer استفاده کنید.

چطور زیرنویس را بر روی تلویزیون اجرا کنم؟

نام فایل فیلم و فایل زیرنویس را مثل هم کرده و بر روی فلش مموری USB کپی کنید.

زیرنویس با فرمت IDX / SUB را چطور باید اجرا کنم؟

لازم هست که شما برای دیدن این زیرنویس از برنامه پخش کنند فیلم PotPlayer استفاده کنید پس اول این برنامه رو نصب کنید. برای یک سریال شما باید فایل ویدیویی هر قسمت رو داخل پوشه‌ی زیرنویس قرار بدید. به عبارت دیگه داخل پوشه هر قسمت باید 3 فایل موجود باشه (فایل فیلم و دو فایل زیرنویس) حالا باید فایل های داخل پوشه رو Rename (تغییر نام) کنید، دقیقا باید همه فایل ها یک نام داشته باشند (برای مثال نام فایل فیلم و هر دو فایل زیرنویس Name.E01 باشد) توجه کنید که فرمت فایل نباید تغییر کنه! حالا کافیه فیلم رو با PotPlayer پخش کنید.